Monday, July 18, 2011

Dinner at Wang's Fast Food

今日は冷凍の手作り餃子を買いに Somerville にある Wang's First Food にやってきました。そのついでに夕食もここでとる事に。これは始めて注文した冷麺のようなもの。ソースはピリ辛でおいしかったのですが、麺がかなりまずい! 私は上に乗っていたきゅうりをソースに付けて食べてました。

Tonight we came to buy home-made frozen dumplings to Wang's First Food in Somerville, and decided to eat the dinner here.  This is the cold noodles, which we ordered first time.  I liked the spicy sauce, but the noodles were so bad...  I only ate cucumbers with the sauce.
豚肉とウイキョウ入りの餃子。

The dumplings with pork and fennel.
餃子はいつもながらジューシーですが、私はウイキョウはあまり好きではないのでちょっと残念な味 (夫が食べたいというので頼みました)。

The dumplings themselves were juicy as always, but since I don't like fennel, I was not very fond of this dish (my husband wanted to eat this one).
きゅうりとくらげの酢の物。さっぱりしていて大好き! 大概いつも注文する一品です。

The jelly fish with cucumber in garlic sauce.  It was  refreshing and good.  I almost always order this dish.
葱油餅。でも葱がほとんど入ってませんでした...。

The scallion pancake.  I couldn't find scallion, though.
海老ワンタンのスープ。スープはあっさりしていてまあまあ。お料理に当たりはずれがあるのがちょっと残念ですが、名前のとおりお料理がすぐ出てきて値段も安いので気軽に来られます。

The shrimp wanton soup.  The soup was very light and not bad.  Some dishes are pretty good but others are not - but as it's name indicates, the service is quick and price is low and it is convenient for us...

No comments:

Post a Comment