Thursday, February 10, 2011

Lunch at Buca di Beppo

今日のお昼は会社近くのイタリアンレストラン、Buca di Beppo へ行ってきました。ここは全米に支店のあるチェーン店です。一緒に行くはずだった友人が選んだお店なのですが、選んだ本人は急用ができて来られなくなってしまいました。

For today's lunch, we went to Buca di Beppo near my company.  One of our friends picked this place, but she couldn't make it...
パンと一緒にオリーブオイル&バルサミコ酢が出てきました。

With the bread came olive oil and balsamic vinegar.
イカフライを皆でシェア。ちょっとべちょっとしていました。もっとからっと揚げたのが好みなんだけど。

We shared spicy calamaris (but not spicy at all).  It was soggy and not very crispy...
私が注文したのはチキン、アーチチョーク、ドライドトマトのペンネ。まずくはないですが特においしくもなし。食べきれば買った分は持ち帰って明日のお昼ごはんです。

I ordered the penne with chicken, artichoke heart and sun dried tomatoes.  It was not bad, but not very good, either...

No comments:

Post a Comment